Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Κάποια πράγματα...

δεν μπορείς να τα πεις. Κάποια πράγματα δεν τα λες γιατί δεν ξέρεις πως θα έπρεπε να τα πεις, για να περάσεις το μήνυμα που θέλεις. Κάποια πράγματα δεν λέγονται, γιατί πολλές φορές οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν. Κάποια πάλι, φοβάσαι να τα πεις...

Μπορείς όμως να τα γράψεις! Να κάτσεις μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή σου και να γράψεις ό,τι σου "κατέβει"! Δεν μπορούν να δουν τις εκφράσεις του προσώπου σου! Δεν μπορούν να δουν αν κλαις, αν γελάς, αν πονάς...

Δεν θα ξεχάσω αυτό που μας είπε ένας καθηγητής. "Γράψτε αυτά που σκέφτεστε! Δεν χρειάζεται να τα κρατήσετε. Γράψτε τις σκέψεις σε ένα κομμάτι χαρτί και μετά πετάξτε το στα σκουπίδια. Την δουλειά του την έχει κάνει."

Αυτό κάνω λοιπόν και εγώ. Γράφω διαρκώς για τις σκέψεις μου. Είτε σ'αυτό το ιστολόγιο, είτε στην ατζέντα μου. Δεν έχει σημασία πως ακούγονται ή αν η σύνταξη είναι σωστή. 'Η αν ακόμα ο τρόπος έκφρασης μου είναι "άχαρος".

Από την στιγμή που ξεκίνησα να γράφω, έχω καταλάβει κάποια πράγματα για τον εαυτό μου. Ξαφνικά άρχισα να διαβάζω βιβλία, να θέλω να μάθω περισσότερα για τον κόσμο, να θέλω να μάθω περισσότερα για τον εαυτό μου, να βρω απαντήσεις σε ερωτήματα. Ξαφνικά ένιωσα σαν να.... ωρίμασα.

Εκεί που όλα ήταν απλά, έγιναν σύνθετα... Ξαφνικά κατάλαβα ότι δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο, γλυκό-πικρό, μικρό-μεγάλο. Υπάρχουν και άλλα χρώματα, και υπάρχει και το ξινό. Και σίγουρα υπάρχει και το μεσαίο πακέτο, γι' αυτούς που δεν μπορούν να αποφασίσουν. Έχεις... επιλογές!

Το γράψιμο είναι μια "διαδικασία" που σας βοηθάει να κατανοήσετε πολλά πράγματα. Μπορεί να ανακαλύψετε πράγματα για τον εαυτό σας που δεν φαντάζεστε! Με τον όρο "γράψιμο" βέβαια, δεν εννοούμε μόνο το "ημερολόγιο". Μπορεί κάποιοι από εσάς να ανακαλύψετε το ταλέντο σας στην ποίηση ή στην συγγραφή! Γιατί δεν το δοκιμάζετε λοιπόν???

Εσάς σας αρέσει να γράφετε;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου