Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Πίκρα....

μας ήρθε όταν είδαμε τα αποτελέσματα των πανελλαδικών. Ακόμα και τώρα δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που είδαν τα ματάκια μου... Αν και δεν τρέφω πια ελπίδες ότι θα περάσω στην σχολή που θέλω, βαθιά μέσα μου (μιλάμε όμως για πολύ βαθιά) υπάρχει ακόμα μία μικρή, tiny ελπίδα. Μην ξεχνάμε πολλές σχολές είχαν τεράστιες/απότομες πτώσεις το 2010. Κάποιες έως και 10.000 μόρια! Γι' αυτό ακόμα δεν φόρεσα τα μαύρα! 

Μέχρι τώρα ντρεπόμουν να μιλήσω για τα σχέδια μου, τις φιλοδοξίες μου, τα όνειρα μου. Φοβόμουν ότι αν εκφράσω αυτά που σκέφτομαι, οι άνθρωποι γύρω μου θα με κοροϊδεύουν για τα "θέλω" μου. Αλλά, όχι πια. Αποφάσισα πλέον ότι κανείς δεν είναι καλύτερος από εμένα όσο εξυπνότερος και αν είναι. Ποτέ μου δεν διάβασα ιδιαίτερα, και ποτέ δεν είχα αυταπάτες ότι θα πιάσω μια σχολή από τις καλύτερες. Άσε και που δεν ήθελα κιόλας. 

Ακόμα και αν δεν πιάσω την σχολή που θέλω, θα βρω κάτι να κάνω. Αν όχι εδώ, ίσως σε κάποια άλλη χώρα (τα όνειρα που λέγαμε). Και μην μου πεις ότι δεν το σκέφτηκες! Ακόμα και αν γίνεις φιλόλογος, μαθηματικός, φυσικός, το πιο πιθανό είναι να δουλέψεις ως σουβλατζής (που είναι και μια χαρά δουλειά - μην γίνεσαι ρατσιστής ή άπληστος!) Στην Ελλάδα ΔΕΝ υπάρχει δουλειά! Δουλεία ναι! Αλλά δουλειά όχι! 

Όσο για ειδικότητες για τις οποίες ενδιαφέρομαι, δουλειές γραφείου είναι το χειρότερο μου. Αν και δεν ξέρω που θα καταλήξω. Πάντα είχα κλίση στα επαγγέλματα που έχουν να κάνουν με την δημιουργία και με την χειρωνακτική εργασία. Γι' αυτό και το να γίνω hairstylist είναι νομίζω αυτό που μου ταιριάζει. Ίσως και να ευχόμουν να έρθουν έτσι τα πράγματα... Νομίζω πως το ευχόμουν λιγάκι. Anyway, κάθε εμπόδιο σε καλό που λένε, ε; Δεν θα τα βάψω σκούρα, ούτε θα "θρηνήσω" την ήττα μου, που ήταν και σίγουρη αφού δεν ίδρωσα ούτε τόσο δα λιγάκι. Ε καλά, ίσως λίγο στα μαθηματικά. 

Επίσης, όπως κάποιοι ξέρουν έχω/είχα (ακόμα το ψάχνω...) μία κλίση στις τέχνες. Κιθάρα, τραγούδι, αρμόνιο.... Ε και καλά τώρα... Τι σημαίνει το "μπορώ"; Ο καθηγητής της κιθάρας μου έλεγε πάντα ότι έχω πολύ καλή αντίληψη και απόδοση και γι' αυτό προχωράω πολύ γρήγορα. Ε και; Αυτό δεν σημαίνει ότι μπορώ να διδάξω! Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι αυτό που θέλω να κάνω.. Ούτε αυτό για το οποίο προορίζομαι.. Άσε που πλέον δεν νομίζω να μαθαίνω τόσο εύκολα, γιατί εδώ και μία εβδομάδα προσπαθώ να βγάλω ένα κομμάτι και δεν βλέπω προκοπή. Έχω χάσει και την υπομονή που κάποτε είχα. Άρα το πιο λογικό είναι να το κρατήσω αυτό το "ταλέντο" ως χόμπι και μόνο. Αλλά αν ενδιαφέρεται κανείς για τραγουδίστρια παρακαλώ να επικοινωνήσει μαζί μου (μόνο σοβαρές προτάσεις!) 

Αυτά εν ολίγοις (τι "ολίγοις" δηλαδη...) Αν τύχει να διαβάσετε αυτό το "ημερολόγιο" (χλωμό το βλέπω..) let me know. Έτσι απλώς για να ξέρω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου